نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

حجت‌الاسلام تاری وردی با تاکید به حضور طلاب بیش از 50 کشور جهان در قم، گفت: شما باید افتخار کنید که سرباز امام زمان(عج) هستید و به خاطر داشته باشید روزی هم 50 کشور علیه ایران موضع گرفتند و با ایران جنگیدند اما خون شهدا حافظ انقلاب اسلامی شد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به جایگاه شهدا در تاریخ، تاکید کرد: شهدا حافظ اسلام هستند و خداوند اسلام را به‌واسطه خون شهدای کربلا حفظ کرد، بنابراین ما باید شهدای کربلا را به‌خوبی بشناسیم و آن‌ها را سرلوحه زندگی قرار دهیم، زیرا رسول اکرم(ص) خون شهدای کربلا را در شیشه‌ای جمع‌آوری کرد و آن را به خداوند داد.

وی با اشاره به نقش یهود در جنگ جهانی دوم، تاکید کرد: یهود جنگ را جهانی را به وجود آورد تا اسرائیل را تاسیس کند اما نتوانست در برابر ایران ایستادگی کند، در حال حاضر هم‌خون شهدا سبب شده است تا توطئه‌های دشمنان در هر زمینه شکست بخورد و نمونه بارز آن درباره تاسیس داعش می‌بینیم.

حجت‌الاسلام تاری وردی با اشاره آرزوی رئیس سازمان سیا، خاطرنشان کرد: آن‌ها آرزو دارند سردار سلیمانی را یک‌بار از نزدیک ببینند، زیرا ابهت سردار سلیمانی استکبار جهانی را به هراس واداشته است و این ناشی از قدرت خون شهدا است.


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:سردارسليماني جنگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com