نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

اگر بخواهيم با يك روش ساده بيان كنيم چه زمان انسان اشتباه خطر ناك انجام مي دهد، همگي اين تجربه تلخ را داريم زماني مرتكب بزرگترين اشتباه مان شديم كه از همه طرف مورد حجوم مشكلات شده ايم و برنامه ها و تصميماتمان نيز يا نتيجه دلخواه را نداده  يا برعكس نتيجه معكوس داشته .

خوب مي دانيم هر تصميمي كه از روي غرور و يا احساسات گرفته شده و يا به اميد ياري و مساعدت ديگران گرفته مي شود يا چندان تحقق نمي يابد يا مشكل ساز هم مي شود .

 زمان نچندان دور شيعه و فرهنگ غني و پتانسيل آن براي جهاني شدن ناشناخته و يا بهتر هست بگويم با غفلت شيعيات و توطئه دشمنان  فقط زنده بود ، با پيروزي انقلاب  اسلامي ايران به رهبري امام خميني (ره) و الطاف خداوند جان دوباره اي در بين شيعيان و آزاديخواهان جهان دميده شد .

بعد از پيروزي انقلاب  توسط مردمي كه شعارشان الله و روش زندگيشان  پيروي از شعاعر اسلامي و شيعي بود به يك باره غرب سرمايه داري و شرق كمونيست و سلاطين مرتجع عرب كه فرهنگ ضد دينيشان خود را غافلگير ديدند

از بعد پيروزي مردم ايران انواع توطئه هابر عليه ايران  شروع شود از كودتا گرفته تا جنگ تحميلي  از تحريم هاي ناجوان مردانه تا ايران هراسي و غيره

دشمنان اسلام كه از پيروزي بر ايران نااميد كشته بودند براي تضعيف ايران سعي در رساندن خود به پشت مرز هاي ايران نمودند در جنوب ايران از طرف حكام مرتجع عرب كه خائن به اسلام و مردم غيور عرب هستند خاطر جمع بودند در شرق هم كه با دلار هاي كاغذي پاكستان را فرمانبردار كرده بودند در شمال غربي هم تركيه كه حكامش در سرسپردگي  به غرب و احساس حقارتي كه نسبت به اتحاديه اروپا دارد بركسي پوشيده نيست ، غرب با تفكر اينكه با اشغال عراق و افقانستان مي تواند هم حلقه محاصره ايران را تكميل كند و هم از گسترش نفوذ ايران جلوگيري نمايد اقدام نمود .

امروزه مي بينيم كه اين طرح آنان نتيجه معكوس داده و ميليارد ها هزينه آنها در بيشتر مواقع  باعت افزايش محبوبيت ايران در بين ملت هاي همسايه گرديده

دشمنان هر چه بر خباثت خود براي نابودي يا تضعيف ايران انجام دادند  بيشتر بر قدرت مند شدن ايران افزودند . با افزايش قدرت ايران   جبهه كفرو نفاق  به حيله جنگ ميان شيعه و سني پرداختن تا از وحدت بين شيعه و اهل سنت جلو گيري كنند . دشمنان اسلام خوب مي دانند دو بازوي تواناي اسلام  همان شيعيان و اهل سنت هستند و اين مردم كوچه و بازار هستند كه تا كنون بدون توجه به نوع مذهب شان در كنار هم تا امروز اسلام را زنده نگهداشته اند در حالي كه اگر خيانتي و ظلمي شده توسط حكومت هاي فاسد در جهان اسلام بوده نه مردم عادي چه شيعه و چه سني

براي موجه كردن اقداماتشان و ايجاد شكاف بين مسلمانان و نيز نابود كردن محور مقاومت با استفاده از افراد خر مقدس اقدام به جذب و آموزش نيروهاي ترورست كردند و كشور و ملت مسلمان سوريه را مورد تاخت وتاز قراردادند  و وقتي ديدند امالشان چون داعش و النصره و ديگر گروه هاي تروريستي در حال شكست در مقابل اراده مردم سوريه هستند براي روحيه دادند به انها با سوء استفاده از بعضي افراد وطن فروش و خائن در عراق نفوذ كرده و مناطق وسيعي را تصرف كردند .

اينك مردم سوريه و عراق اعم از برادران شيعه و سني به فراصت در يافته اند آن كشور و ملتي كه بدون كمتري چشم داشت حاظر به پشتيباني از آنها هست نه سازمانهاي دهان پركن  جهاني و نه  حكام عربي هستند بلكه  پشتيبان شان دولت و ملت غيور ايران است .

امروز جهان كفر و نفاق كه شاهد نتايج معكوس از اقدامات ضد اسلامي وضد بشري خود مي باشند و در راه بارزه با محور مقاومت شكست هاي پي در پي را مي بيند ، ديگر توان درست فكر كردن را ندارد و همچون حماري كه خود را در باتلاق مي بيند براي نجات خود دست و پا مي زند غافل از آنكه هرچه بيشتر تكاپو مي كند بيشتر فرو مي رود و به نابودي نزديكتر مي شود.

غرب و آمريكا كه تجربه يكه تازي وپرداخت هزينه هاي سرسام آور براي اشغال افغانستان و عراق را تجربه كرده و نيز در مشاركت با حكام مرتجع عرب براي نابودي جبهه مقاومت به نتيجه نرسيد امروز در اقدامي جديد  و براي اينكه شكستي دوباره را در كليكسيون شكست هاي خود نبيند با تحريك عربستان و بعضي از كشور هاي ضعيف عربي سعي در اشغال يمن دارد .به اين اميد كه اگر محور نفاق  بتواند پيروز شود بر سر سفره و غنائم آن بنشيند و اكر شكست خورد خود را از رسواي شكستي ديگر برهاند..


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: سه شنبه 11 فروردين 1394برچسب:عراق يمن عربستان ايران حماقت خطرناك داعش النصره سوريه تركيه شكست توطئه افغانستان , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com