نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

یک زن ایزدی که در چنگال دژخیمان داعش اسیر است گفت: ما هر روز مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیریم. تعداد این تجاوزها در بیشتر روزها به 30 بار می‌رسد؛ به طوری که من بر اثر این اقدامات به بیماری دردناکی دچار شده‌ام که نمی‌توانم حرکت کنم.

به گزارش جنوب نیوز، یک زن ایزدی که در چنگال دژخیمان داعش اسیر است، به نیروهای نظامی عراق التماس کرد که محل نگهداری آنان را بمباران کنند.


این بانوی مظلوم در یک تماس تلفنی، با التماس و گریه خطاب به فرماندهان ارتش عراق گفت: اگر از محل اسارت ما اطلاع دارید اینجا را بمباران کنید!

این زن با اعلام اینکه زنان بسیاری با او در اسارت داعش به سر می‌برند، دردمندانه گفت: ما هر روز مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیریم. تعداد این تجاوزها در بیشتر روزها به 30 بار می‌رسد؛ به طوری که من بر اثر این اقدامات به بیماری دردناکی دچار شده‌ام که نمی‌توانم حرکت کنم.

این زن ایزدی تأکید کرد: تعداد زیادی از زنانی که با من در اسارت به سر می‌بردند پس از ناامیدی از آزاد شدن به دست نیروهای عراقی، دست به خودکشی زدند. الان هم اگر شما محل اسارت ما را بمباران نکنید من هم دست به خودکشی می‌زنم.

به گزارش سازمان ملل، از ابتدای اشغال عراق تا امروز، بیش از پنج هزار ایزدی به وسیله تروریست‌های داعش تیر باران و هفت هزار زن از این طایفه در اسارت آنها به سر می‌برند./ ز
منبع ایسنا

حضرت علي (ع) فرمودند : شنيده ام از پاي زن غير مسلماني كه در سرزمين اسلامي بوده لشكريان شام خلخال بيرون كشيده ان  اگر مسلماني از غم  اين حادثه بميرد نبايد اولا ملامت كرد

چه شده حكام فاسد عربي و تركيه كه دم از اسلام مي زنند از اين جنايتكاران حمايت مي كنند


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: شنبه 10 آبان 1393برچسب:تجاوز زنان داعش حكام فاسد عرب زن زن ايزدي خودكشي , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com