نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...


* تسنیم: دشمنان اسلام به ویژه آمریکا روند تجاوز طلبانه‌ای را در پیش گرفته و همچنان بر فریب افکار عمومی از طریق انتشار شایعات واهی متمرکز شدند تا توان موشکی ایران را تهدیدی برای دولت‌های عربی منطقه به ویژه دولت‌های حاشیه خلیج فارس معرفی کنند، اهداف سیاست‌های آمریکا و هم پیمانانش در این زمینه چیست؟

- شیخ‌نعیم قاسم: ما سابقه مشخصی در افکار عمومی و دولت‌های منطقه خلیج ‌فارس داریم. انقلاب مبارک اسلامی ایران در سال 1979 به پیروزی رسید و الان 35 سال از عمر آن می‌گذرد، اما در این مدت هیچ مشکل امنیتی یا نظامی بین جمهوری اسلامی و دولت‌های عربی در کشورهای حاشیه خلیج فارس به وجود نیامده است. بلکه این ایران بود که تجاوز عراق به خاک خود را به مدت 8 سال تحمل کرد و دولت‌های حاشیه خلیج فارس و آمریکا و دولت‌های اروپایی و جهانی همگی در این تجاوز  پشت سر عراق  قرار داشتند. ایران در حالت دفاعی قرار داشت و می خواست سرزمین‌های خود را از اشغال صدام حسین رئیس‌ جمهور وقت عراق برهاند.

تجربه 35 ساله نشان می‌دهد که ایران از سوی دیگران مورد تجاوز قرار گرفته ، اما به کسی تجاوز نکرده است. این کشور همواره به دولت‌های خلیج‌فارس را اطمینان داده که آن‌ها را هدف قرار نمی‌دهد و سابقه ایران بزرگترین دلیل بر این مدعاست. تجربه ثابت کرده که ایران همواره در صف اول حمایت از مقاومت ضد اسرائیلی در لبنان یا فلسطین حضور داشته و تهران این موضوع را بارها اعلام کرده است. این حمایت تأثیرات میدانی زیادی در عرصه مبارزات عملی به جای گذاشته است.

خلاصه اینکه ایران کشورهای خلیج ‌فارس را هدف قرار نمی‌دهد و در اهداف خود نیز تجاوز به هیچ یک از این کشورها را ندارد. این کشور به استقلال دولت‌ها و ملت‌ها در انتخاب گزینه‌های مناسب برای خود تأکید دارد و نگرانی برخی از رژیم‌های حاشیه خلیج ‌فارس بی‌اساس است. من متأسفم از اینکه باید بگویم آن‌ها به دنبال این هستند که ایران در مقابله خود با اسرائیل به کشوری دارای وزن و نقش مهم و مؤثر در منطقه تبدیل نشود. این نگرانی‌ها در راستای خدمت به اسرائیل است و کمکی به امنیت دولت‌های منطقه نمی‌کند.

آمریکا امروز نوک پیکان حمایت از پروژه رژیم اسرائیل است و تمام فشارها و تحریم‌ها و پرونده هسته‌ای که آمریکا برای تقابل با ایران طراحی کرده، به علت موضع ایران در قبال آرمان فلسطین است، موضعی که دولت‌های عربی و اسلامی باید در آن نسبت به ایران پیشگام باشند نه این که ایران به ‌تنهایی به این شکل و کیفیت در معرکه قرار بگیرد. بنابراین هر سخنی در مورد اینکه توانایی‌های موشکی ایران تهدیدی برای دولت‌های عربی منطقه باشد بی‌اساس و بی دلیل و کاملاً اشتباه است. این توانمندی موشکی در درجه اول برای حمایت از دولت و انقلاب ایران و در درجه دوم برای خدمت به پروژه مقاومت بر ضد دشمن اسرائیلی قرار داده شده و در خدمت دولت‌های منطقه است، البته در صورتی که آن‌ها بخواهند از قدرت ایران استفاده کرده و امنیت خود را تضمین کنند. ایران نیز بارها پیشنهاد همکاری در مورد موضوعات خلیج‌فارس و آب ‌ها و حمایت از منطقه را به این کشورها داده و گفته که به جای پایگاه‌های آمریکایی منتشر شده در منطقه که به نفع پروژه ایران و دولت‌های عربی نیست، این همکاری‌ها می‌تواند امنیت منطقه را حفظ کند.

به نقل از خبر گزاري تسنيم

 


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:موشك اسرائيل خليج فارس ايران به هيچ كشوري تجاوز نكرده است دولت هاي حاشيه خليج فارس , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com