نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

این خبر در حالی اعلام شده که پیش ازاین گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره مسائل مختلف سفر احتمالی آقای کری به وین مطرح شده است. زمان ورود کری به وین، دلایل این سفر احتمالی، مسائل زمینه‌ساز آن و غیره از جمله مسائلی بوده که بیشترین حدس و گمان‌ها درباره آنها مطرح شده‌اند. 

جان کری در حال حاضر به اروپا سفر کرده تا بتواند تضمین کند آمریکا و متحدان اصلی اروپایی و عربی این کشور در مذاکرات جاری با ایران جبهه متحدی خواهند داشت. واشنگتن، لندن و پاریس عموماً مواضع همسانی در آنچه به نظر آنها توافق هسته‌ای قابل قبول با ایران است داشته‌اند.

با این حال، برخی از مقامات فعلی و قبلی که در مذاکرات هسته‌ای با ایران شرکت داشته‌اند می‌گویند همزمان با نزدیک شدن به ضرب‌الاجل هسته‌ای در روز 24 نوامبر یا سوم آذرماه تردیدهایی ایجاد شده که فرانسه ممکن است مواضع تندتری نسبت به آمریکا اتخاذ کند یا اینکه انگلیس در بحث درباره تمدید احتمالی مذاکرات، راهش را از آمریکا جدا کند.

مقامات ارشد آمریکایی تأکید می‌کنند تا کنون با ایرانی‌ها درباره تمدید مذاکرات رایزنی نکرده‌اند که این، به نوشته وال‌استریت‌ژرونال، نشان دهنده اختلافاتی است که احتمالاً  بین آمریکا و انگلیس وجود دارند.

  آقای کری قرار است روز پنحشنبه همچنین در پاریس با لوران فابیوس، همتای فرانسوی خود دیدار کند. وی دیداری هم با سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان خواهد داشت. دیدار کری با فابیوس، دومین ملاقات بین دو طرف در پاریس طی دو هفته گذشته خواهد بود.

نگرانی‌های احتمالی کری از جانب فابیوس هم به راحتی قابل حدس زدن هستند؛ سال گذشته قبل از حصول توافق موقت ژنو این فرانسه بود که توافقنامه مورد حمایت واشنگتن را قبول نکرد و خواستار رایزنی‌های بیشتر برای نگارش متنی جدید شد.

پیام/م.

اختلاف  بين دول غربي 1+5 يا بهتر هست بگويم دعواي زرگري

شما وقتي براي خريد يا فروش منزل يا خودر به بنگاه مراجعه مي كنيد شاهد اين گونه برخورد ها هستيد كه براي فريب شما و تر غيب شما و امتياز گيري چنين مغلطه بازي از خود در مي آورند

دولت و تيم مذاكره كننده كشور عزيزمان نبايد فريب چنين ترفند هايي  را بخورند زيرا برنامه و دستور كار دول غربي در مذاكرات بينشان قبلا  توافق شده و نقش هر كس مشخص گرديده

 


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:اختلاف بين دول غربي 1+5 يا بهتر هست بگويم دعواي زرگري فرانسه انگليس عربي امريكا مذاكرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com