نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

لاریجانی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 تصریح کرد: روشی که ایران با 1+5 طی می‌کند، عقلایی است چون ایران روشن کرده که دنبال سلاح هسته‌ای نیست؛ فتوای هسته‌ای رهبری بالاتر از هر گونه قانونگذاری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق هسته‌ای می‌تواند دستاوردهای برای ایران و منطقه داشته باشد، گفت: حل مسئله هسته‌ای مستلزم این است که ایران از دانش هسته‌ای خود برخوردار باشدغ حل مسئله هسته‌ای ایران می‌تواند در مسائل دیگر هم تاثیرگذار باشد.در مذاکرات هسته‌ای نگاه‌ها به هم نزدیک تر شده است.

لاریجانی با بیان اینکه مسائل پیرامونی نیز برای ما مهم است و اینکه گاهی در داخل گفته می‌شود این مسائل پیرامونی اهمیتی برای ما ندارند درست نیست، اظهارداشت: ما نباید اجازه دهیم دشمنان هتاک مثل داعش به مرزهای ما برسند؛ کمک ما به کشورهای مثل عراق و سوریه کمک به بشریت و امنیت کشور است و علاوه بر این نیز اجازه نمی‌دهیم گروه‌های تروریستی مثل داعش به مرزهای ما نزدیک شوند.

وی با بیان اینکه به کشور عراق در حوزه‌های برای مقابله با داعش کمک کرده‌ایم، تاکید کرد: ما به وظیفه انسانی خود در این زمینه عمل کردیم، هم به کردها، سنی‌ها و شیعیان کمک کرده‌ایم و کمک ما به سوریه نیز بر خلاف حرف‌های برخی همسایگان ما در خصوص علوی بودن آنها می‌زنند، خلاف است مسئله این است اگر در منطقه این حرکات باب شود دستاوردهای زشتی برای دولتمردان منطقه خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با دروغ خواندن ادعای قدرت‌های غربی برای برقراری دموکراسی در سوریه، برقطع کمک‌های مالی این قدرت‌ها به گروهک‌های تروریستی منطقه تاکید کرد و گفت: حالا که کشورهای غربی متوجه اشتباه خود شده‌اند، حل مشکل در این است که این کمک‌ها به گروه‌‌های تروریستی تمام شود که متاسفانه هنوز برخی کشورها کمک‌های تسلیحاتی و مالی به تروریست‌ها دارند.

نقل از خبرگزاري تسنيم

 


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: شنبه 17 آبان 1393برچسب:تروريس هاي داعش عراق سوريه لاريجاني رئيس مجلس 1+5 قدرت هاي غربي كردها شيعيان سني ها كمك هاي بشردوستانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com